Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Friday, April 15, 2011

BAKED CHICKEN WITH LEMONGRASS! ΨΗΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΛΕΜΟΝΓΚΡΑΣ


This past week it was a bit difficult... i had doctor appointments almost everyday. It was my regular check up between other things... But as i am sure you well know, once you start with doctors you never end... I believe until Easter i will be done with all the health issues, and i hope the results will be fine. As i told you, i was running all day... but, i was also cooking! I never lost my appetite and i guess that was a good sign! So i made chicken with lemongrass, which turned out  SO GOOD! 

Όπως σας έλεγα σε παλιότερη ανάρτηση, όλη τη βδομάδα έτρεχα στους γιατρούς. Έκατσε μαζί το ετήσιο τσεκ απ με έναν τραυματισμό που είχα. Αλλά όταν πας σε έναν γιατρό, καλό είναι να υπολογίζεις άλλους δέκα... Υπολογίζω λοιπόν, μέχρι το Πάσχα να έχω ακόμη τρέξιμο. Αλλά εύχομαι τα αποτελέσματα σε ΟΛΕΣ τις εξετάσεις, να είναι οκ. Θα είναι. 
Παρά το τρέξιμο, δεν έχασα στιγμή την όρεξή μου...(καλό σημάδι!). Μαγείρεψα διάφορα απλά πραγματάκια, αλλά πολύ νόστιμα. Μου άρεσε πολύ το lemongrass στο ψητό κοτόπουλο. Ήταν πικάντικο και με μια σπιρτάδα... άλλο πράγμα! Επίσης μας άρεσε πολύ το κοτόπουλο με σάλτσα κρασιού και πουρέ πατάτας. Ο πουρές πατάτας ήταν αρωματισμένος με πάστα γλυκού σκόρδου. Καθώς επίσης και τα φασόλια ροβίτσα, τα οποία δυστυχώς όπως και τον πουρέ, δεν πρόλαβα να τα φωτογραφίσω... next time!

 


Chicken fillets
one lemon cut in slices
juice from one lemon
salt and pepper to taste
some dried lemongrass 
some olive oil 
  
Wash and rinse your chicken. Put the chicken in an oven pan. Sprinkle with olive oil, salt pepper and lemongrass. Add the lemon slices. Bake it until done. 5 min before you take it out of the oven,   pour in the lemon juice.     

Φιλετάκια κοτόπουλου
αλάτι και πιπέρι
ένα λεμόνι σε φέτες
χυμός ένος λεμονιού
λίγο αποξηραμμένο λέμονγκρας (το βρίσκουμε στα μαγαζιά με μπαχαρικά)   
λίγο ελαιόλαδο 

Αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε λέμονγκρας, περιχύνουμε με λίγο ελαιόλαδο και προσθέτουμε τις φέτες λεμονιού. Ψήνουμε σε μέτριο φούρνο μέχρι να γίνει το κοτόπουλό μας. Λίγο πριν το βγάλουμε ρίχνουμε τον χυμό λεμονιού. Ιδανικό για δίαιτα...

5 comments:

  1. Περαστικά και άλλο κακό να μη σε βρει! Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ lemongrass αλλά επειδή μου αρέσουν τα γλυκόξινα φαντάζομαι θα μου αρέσει! Καλή Ανάσταση!

    ReplyDelete
  2. Πολύ ιδιαίτερο μου ακούγεται με το lemon grass.
    Να πούμε Φοίβη ότι δεν υπάρχει στα ΣΜ, εννοείς τα μπαχαρτζίδικα. Είχα πάρει και εγώ λίγο πέρσυ αλλά δεν το ακούμπησα οπότε λογικά έχει ξεθυμάνει πια... Σημειώνεται!
    Καλό απόγευμα!

    ReplyDelete
  3. Αγαπη μου.. τέλειο!! Λατρεύω το λεμονγκρας!!!
    love u , have a nice wk!!!

    ReplyDelete
  4. @ ΕΦΗ
    ναι Έφη μου και το διόρθωσα... εννοείται στα μπαχαρτζίδικα! Εγώ το πήρα συγκεκριμένα στο ΜΠΑΧΑΡ στην Ευρυπίδου, για όποιον πάει κέντρο :)

    @ eva
    Ευούλα μου και εγώ ξετρελάθηκα! Θέλω να το δοκιμάσω σε διάφορα! Ρίξε καμιά ιδέα!!!

    @ ΕΜΕΛΙΑ
    Καλή Ανάσταση γλυκιά μου!!! Σίγουρα θα σου αρέσει!

    ReplyDelete
  5. αγαπημένο lemongrass!!!!

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails